Πόσο εύκολο είναι να συνυπάρξουν οι μαθητές μέσα στο σχολικό περιβάλλον; Ποια είναι τα εμπόδια; Πώς περιγράφεται ή πώς ορίζεται η σύγκρουση; Με τι μοιάζει; Πώς μας έχουν συμβουλέψει να αντιμετωπίζουμε μια σύγκρουση; Τι συμβαίνει όταν προσπαθήσουμε να δούμε την έννοιά της ‘αλλιώς’; Ποια η δυναμική της τότε; Και, αν όλα αυτά είναι αληθινά, πώς μπορούμε να αναπτύξουμε υγιείς σχέσεις όχι μόνο με τους συμμαθητές μας αλλά και με τους δασκάλους/καθηγητές μας; Αυτά κι άλλα πολλά ερωτήματα ψηλαφήσαμε στις 7 Μαρτίου στο Γυμνάσιο Αριστομένη Μεσσηνίας! Μιλήσαμε, παίξαμε, κάναμε διαδραστικές ασκήσεις, αλληλο+εκμυστηριευτήκαμε το πώς αντιμετωπίζουμε ο καθένας και η καθεμιά τις συγκρούσεις μας. Εκτός απ’τις καθιερωμένες ασκήσεις και τη συζήτηση, οι μαθητές του Γυμνασίου στον Αριστομένη, μας μετέφεραν όμορφες σκέψεις τους για το πώς τελικά θα προσπαθούν πλέον να αντιμετωπίζουν τις συγκρούσεις.
Μιλήσαμε, εκτός των άλλων, για τις έννοιες της εμπιστοσύνης, της ενεργητικής ακρόασης, της μοναδικότητας, της συνεργασίας και πολλές ακόμη έννοιες που μπορούν να μας βοηθήσουν να συν+υπάρχουμε τόσο ως μαθητές όσο και ως άνθρωποι με προσωπικότητα, σχέδια κι όνειρα για το μέλλον κι άλλα ακόμη πολλά!
Ευχαριστίες πολλές τόσο στον διευθυντή του εκεί Γυμνασίου, κ. Ιωάννη Φράγκο για την πρόσκληση και την κ.Μαρία Διονυσοπούλου για την όλη οργάνωση και την αγάπη!
Παραθέτουμε φωτογραφίες απ’την ευκαιρία που είχαμε εκεί.






